niedziela, 5 kwietnia 2015

FIRST.

Hejka !

Od razu na wstępie chciałabym się z wami zapoznać i powiedzieć coś o sobie to może już zacznę ,żeby nie przedłużać mam na imię Natalia mam 17 lat i interesuję się fotografią , oczywiście jeszcze nie jestem w tym naprawdę dobra no ,ale cóż jestem amatorem a zdjęcia robię tylko gdy mam wolną chwię lub ktoś mnie o to poprosi a najczęściej są to imprezy rodzinne, święta czy wakację zdażają się też zdjęcia robione dla przyjaciół.Zdjęcia robię lustrzanką Sony alfa 37 (model STL-A37K ) jak i również moim telefonem (Samsung galaxy s4). Oczywiście to nie jest moje jedyne hobby lubię też gotować i piec , postaram się dzielić z wami różnymi przepisami. To już chyba wszystko to co chciałabym wam powiedzieć na początku mam nadzieję ,że będziecie tu do mnie wracać będzie mi bardzo miło, komentarze też są mile widziane bo na pewno dodadzą mi dużo otuchy i sił do dalszej pracy.




♥ Nussbeisser97

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz